Monday 5 March 2012

~Bicara buatmu teman~

teman....
perlukah aku jelaskn...
perlukah aku nyatakn...
rasa kasih yang kian mendalam..
rasa rindu yang kian bertandang...
teman...
hadirmu memberi sejuta rasa...
bicaramu begitu berharga...
kemesraanmu tersemat di dada...
sungguh...aku bahagia tika kau ada...
teman....
tika ku menangis...
tika ku bersedih...
tika keresahan melewati....
tika raungan terisi...
nasihatmu tidak mengenal jemu..
sabar menenangkan jiwaku yang sendu..
memulihkan ragaku setabah dulu...
sungguh...
tak dapat aku bayangkan...
tak dapat aku fikirkan...
andai dirimu hilang di pandangan..
andai kita sudah tak sehaluan...
dapatkah aku terus bertahan...
teman....
ungkapan ini tulus buatmu.,,..
tanda bermaknanya hadirmu
mewarnai hari-hariku...
terima kasih teman...
padamu aku hadiahkan..
selaut kasih,seluas sayang....nukilan rasa ~angah suria~

No comments:

Post a Comment