Monday 14 November 2016

Saya mahu jadi setabah Zinnirah serikandi islam dahulu kala..,mampukah saya??..Ketabahan itu perlu dipupuk,inilah masanya,jangan bertangguh2.Akan datang,pasti dugaan lebih hebat lagi.Hidup ini untuk memberi.Allah melihat pada usaha,bukan pada hasilnya.

Saya tak patut bersedih,...Air mata,kalau awk mengalir lagi pada waktu yg salah,saya tak nak kawan awak!!!..boley tak ckp mcm tu??

Saya suka kata2 zinnirah:

" Tuhan, walau aku dibunuh mati, aku lebih rela daripada menjual agamaMu ini Tuhan. Semakin aku diuji, semakin terasa kehebatan dan keagunganMu Tuhan. Panahan cinta dariMu itulah makin menguatkan diri ini utk menerima apa sahaja. Cuma satu permintaanku, berilah petunjuk kepada org yang menyeksaku ini."

see.hebatkan Zinnirah..akhirnya doanya terkabul...org yg menyeksa akhirnya memeluk islam..subhanallah... :)

No comments:

Post a Comment