Friday 6 October 2017

~ u r da one :) ~



I thought of this before over a million times
Who wouldve ever thought that it would be our time?
I just know it, cause youre the one
It aint a selfish love, when Im with you
You remind me of Allah, and so I know its true
Ill just say it: you are the one

Wont you be my BFF (best friend forever) and ever?
Wont you be my partner after this world?
Well see it, when we believe it together
Dreams are meant to be, cause youre the one for me

I never thought that I would ever feel this way
I ask Allah to bless you every single day
Ill just say it, cause youre the one
And when times are tough, and weve got the world to see
Standing right beside you is where I want to be
I just know it: you are the one

Wont you be my BFF (best friend forever) and ever?
Wont you be my partner after this world?
Well see it, when we believe it together
Dreams are meant to be, cause youre the one for me

I prayed about this just over a million times
Who would ever thought that I could call you mine?
I just know it, cause youre the one

And when theres gray in our hair and weve not much to do
I want to spend the rest of my days with you
Oh dont you know it?
You are the one, you are the one
Oh wont you be the one?


hurmmm..knp Isha post lagu ini yek??... :) coz lagu ini sgt bermakne...pemberian dari seseorang...303177 :)

7 comments:

  1. "It ain’t a selfish love, when I’m with you
    You remind me of Allah, and so I know it’s true
    I’ll just say it: you are the one"
    syukran ... isha
    kenapa senyuman dibibir ini ngak mau berhenti yek?
    kerna tahu... ada org jauh yg sdg memerhati...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) :) :) knp perlu berterime kasih at isha yek?..sepatutnye isha yg patut berterime kasih coz berikn isha lagu ini..lagu ini btl2 bermakne dlm hidup isha..jike abg tersenyum...senyuman isha lagi melebar now..syukran abg...syukran utk segale yg abg telah lakukan utk isha..alhamdulillah..isha bahagie :)

      Delete
  2. syukran kerana hadir dlm hidup abg... jike isha mau tahu... saban mlm abg bdoa agar isha hadir dlm mimpi abg... hampir setiap mlm abg mimpikn isha.. walau tak dapat menatap wajah isha. abg dianugerahi perasaan isha d samping abg. anugerah ini tak ternilai indahnya, abg tahu abg yakin.. isha mengalaminya lebih dr abg. isha.. sentiasa tabah yek, Ujian yg mendatang adalah tanda kasih sayangNya..
    abg jua bahgia... bahgia sangat2... syukur pd Allah atas kurniaanNya... abg tggu tau... utk selamanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) in sha Allah...jike Allah izinkn..nanti mimpi itu akn jadi kenyataan..smg Allah terus pelihara hubungan ini hingge kite SAH nanti..syukran memahami dan fhm prinsip Isha...:) tidak mudah utk org fahami prinsip Isha..tapi abg dpt memahaminye..smg bahagie ini kekal milik kite hingge akhirnye..spt janji Isha ..jike Isha bernafas..isha akn kembali pade abg..syukran sudi menunggu Isha :)

      Delete
  3. alhamdulilah... doakan juge semoga Abg istiqamah yek... walau dikejauhan sana, isha mampu membuat hidup ini berseri.. abg kagum.. abg bertuah...
    oh ya.. klu isha teringat masa nk mam, baca la doa yg abg ajar tu yek.. itu juga satu ikhtiar kite.. jgn pernh putus harapan yek.. Allah sentiasa dsamping kite.. sedepa kite menghampirinya.. sejengkal Allah dtg pd kite.. semoga Allah pelihara ksh syg antara kite hgga syurga yek.. wiinnduuu awak..

    ReplyDelete
  4. sejak abg ajarkn isha doa itu..setiap hari isha amalkn..setiap kali isha mahu mam...ati isha tertanye2..abg sdh dan ank2 sdh mam blom?? abg mam ape jek??..airmate isha pasti akn menitis...tapi bibir isha mengukir senyuman coz isha tahu Allah akn menjage abg dan ank2..itulah harapan isha..supaye kasih syg antare kite terpelihare..mayb jarak yg memisahkn kite ini teguran dari Allah utk kite lebey mendekati DIA..selalu berharap dan berdoa padeNya smg jodoh kite berdue ...isha juge..teramat windukn abg..hanye kenangan kite pengubat windu :'(

    ReplyDelete
  5. alhamdulilah...abg lak, setiap kali nk mam akn terbayang apa yg kite janji tu.. sokmo berdoa semoga isha xde muntah2 lepas mam. seperti nasihat isha... abg akn cube sedaya upaya masak sendiri.. walau xsedap.. tp ok gak rasanya.. ;p
    isha... seperti abg bgtau akk ngah.. abg sgt yakin isha kan kembali... tapi abg juga yakin ketentuan Allah yg terbaik pd kite. saban detik abg sokmo terbayang apa yg isha sedang buat (mood meroyan sokmo ;) ) winndu nk share dgn isha apa yg berlaku sehari2... abg,.. winnnduuu ketat2..(pinjam ayat isha)

    ReplyDelete