Friday 4 May 2012

~Berilah aku kepastian~



















Menatap wajahmu sungguh aku layu
memandang senyummu benar ku tak mampu
ku pohon padamu genggam erat janjimu
lafazkan cintamu hanya itu yang ku perlu
bisikan rindumu agar resah ini berlalu
jangan biarkan aku berteka-teki akan hatimu
jangan tinggalkan aku dalam keliru
jika sayang luahkanlah
andai benar cinta ucapakanlah
andai ada secebis rindu nyatakanlah
agar hati aku tenang
jangan biarkan aku tak keruan
dalam menanti sebuah jawapan
sesulit apapun keputusan
sesukar apapun jawapan
lafazkanlah,ucapkanlah,ukirkanlah
aku sedia dengan penuh rasa tabah
cuma pintaku..jangan biarkan aku gundah
berikan aku sedikit madah
agar aku tahu apakah kesudahannya
kisah diantara kita
agar aku fahami apakah yang menanti
buat kita berdua








No comments:

Post a Comment